طبق معمول در بازار تلویزیون، پیچیدگی، ابهام و تبلیغات بازاریابی فراوان است. هیچ سازنده تلویزیون یا کارمند فروشگاهی قرار نیست به شما بگوید 4K ارزشش را ندارد، و از مواد نمایشی با حرکت آهسته و با کیفیت بالا، فاصلههای مشاهده نزدیک غیرواقعی، مقایسههای جعلی و سایر ترفندها استفاده میکنند تا شما را متقاعد کنند که بیشتر خرج کنید.
آخرین تلویزیون پلاسما عالی را تا زمانی که هنوز می توانید بخریدنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی