سامسونگ روز یکشنبه اعلام کرد که خط تلویزیون های هوشمند 2019 آن از بهار امسال از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی iTunes پشتیبانی می کند . این راهاندازی میتواند با رونمایی مورد انتظار از سرویس پخش ویدیوی اپل که مدتها شایعه شده بود، همزمان باشد. برای موفقیت این سرویس، برای اپل مهم است که آن را فراتر از صاحبان Apple TV در دسترس قرار دهد .
https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/samsung/shopby/tv_display_resolution-1920x1080_full_hd
این پشتیبانی برای اولین بار است که فیلمها و برنامههای تلویزیونی iTunes بر روی یک دستگاه ویدیوی استریم که توسط اپل ساخته نشده یا رایانه شخصی نیست در دسترس خواهد بود.
تلویزیونهای سامسونگ همچنین از AirPlay 2 پشتیبانی میکنند که فناوری پخش صوتی Wi-Fi ارتقا یافته اپل است و به مشتریان اجازه میدهد ویدیوها، موسیقی و سایر محتواها را مستقیماً از دستگاه اپل در تلویزیون خود پخش کنند. سامسونگ اعلام کرد که پشتیبانی از AirPlay 2 در 190 کشور در دسترس خواهد بود.
ما مشتاقانه منتظریم تا از طریق تلویزیون های هوشمند سامسونگ، تجربه iTunes و AirPlay 2 را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان بیاوریم، بنابراین کاربران iPhone، iPad و Mac راه دیگری برای لذت بردن از تمام محتوای مورد علاقه خود در بزرگترین صفحه نمایش خانه خود دارند. ادی کیو، رئیس خدمات اینترنتی و نرم افزار اپل در بیانیه ای گفت.
https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/samsung/shopby/tv_display_technology-crystal_uhd
سامسونگ این خبر را پیش از آغاز نمایشگاه CES 2019 در لاس وگاس اعلام کرد. این شرکت از نمایشگاه عظیم الکترونیک به عنوان مکان خود برای رونمایی از تلویزیونها، لوازم خانگی و سایر دستگاههای جدید استفاده میکند. یکشنبه میزبان رویدادی برای نمایش تلویزیونهای جدید بود و دوشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد تا درباره استراتژی خود برای سال آینده صحبت کند، به ویژه اینکه سامسونگ چگونه دستیار دیجیتال Bixby خود را در رباتها و اتومبیلها ادغام میکند.
HS Kim یکی از مدیران سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه گفت: "ما چشم اندازی جسورانه داریم که نیم میلیارد دستگاهی را که هر سال می فروشیم برداریم و آنها را متصل و هوشمند کنیم."
در مورد اپل، اقدام به گسترش iTunes فراتر از Apple TV خود نشان دهنده تاکید بیشتر آن بر نرم افزار و خدمات است. این شرکت مدتهاست که از خدمات خود به عنوان راهی برای فروش بیشتر دستگاههای خود استفاده میکند. اما با کاهش فروش گوشی ، خدماتی مانند Apple Music و iTunes را بیشتر تحت فشار قرار داده است. این شرکت از طریق شرکتهایی مانند سامسونگ و الجی حضور خود را در نمایشگاه CES احساس میکند و انتظار میرود چندین سرویس اصلاحشده و جدید را در سال 2019 معرفی کند.
در طول سال گذشته، اپل بودجه 1 میلیارد دلاری را برای توسعه محتوای ستاره های مطرح سینما و تلویزیون، از جمله اپرا وینفری ، ریس ویترسپون ، ام. نایت شیامالان و استیون اسپیلبرگ اختصاص داده است. این شرکت دو مدیر ارشد از تلویزیون سونی پیکچرز را برای رهبری این تلاش استخدام کرده است .
https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/samsung/shopby/manufacturer-samsung
اپل همچنین اشاره کرده است که چیز بزرگی در فروشگاه وجود دارد. این ممکن است یک سرویس ویدیوی استریم باشد که رقیب نتفلیکس، هولو و آمازون پرایم یا مدل دیگری باشد، مانند بسته بزرگی از خدمات که شامل Apple Music است.
برای اینکه این سرویس و سایر خدمات واقعاً راه اندازی شوند، اپل باید آنها را وادار کند که با محصولات شرکت های دیگر کار کنند. حتی برای بسیاری از طرفداران سرسخت اپل، هنوز دنیایی ترکیبی است - با خرید بسیاری از تلویزیونها از سامسونگ یا الجی ، رایانههای لنوو یا دل ، و بلندگوهای هوشمند از آمازون یا گوگل .
سامسونگ بزرگترین فروشنده تلویزیون در جهان است، بنابراین همکاری با این شرکت - علیرغم شکایت های ثبت اختراع در گذشته مربوط به تلفن ها - برای اپل مناسب است، به خصوص که این شرکت برای معرفی سرویس پخش ویدئوی خود آماده می شود.
https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/sony/shopby/tv_number_usb-2
کارولینا میلانسی، تحلیلگر استراتژی خلاق، گفت: «این کاملاً منطقی است. سامسونگ بیشترین سهم را در تلویزیون در میان افرادی دارد که اپل میخواهد در سرویس آینده آنها مشترک شود.
به روز رسانی در 11:20 بعد از ظهر PT: پس زمینه و نظر تحلیلگر اضافه شد. بهروزرسانی، 7 ژانویه، ساعت 10:20 صبح PT: اطلاعاتی در مورد مشارکتهای جدید اضافه میکند. بهروزرسانی، 8 ژانویه، ساعت 9:30 صبح به وقت PT : اطلاعاتی درباره Bixby اضافه میکند.
CES 2019: هایسنس با تلویزیون های Roku بهتر و پروژکتور لیزری 4K سطح بالاتری دارد